Wednesday, December 21, 2016

Marhaban di Denai Alam

Assalaamualaikum..

Pada tarikh 3/12/16 telah menjadi kenangan yang paling tidak dapat kami lupakan kerana pada tarikh tersebut buat pertama kalinya kami lambat sampai ke majlis..
Bermula dengan rasa * sudah biasa dengan kawasan dimana majlis yang akan kami pergi..jadi ambil ringan waktu mula bergerak dari rumah..diikuti pula dengan tetiba jalan  yang biasa kami lalui ditutup..terpaksa ikut jalan lain yang jauh..pastu jemm pulak. masa dah habis hampir setengah jam di jalan yang sepatutnya mengambil masa hanya 5 minit.

Hampir sampai kekawasan majlis..internet pula on n off..kekurangan liputan. data tidak cukup kuat untuk mencari lokasi...yeke?  ke KY yang tersalah tekan lokasi dlm phone yang penuh dengan lokasi majlis2 lepas * tak sempat nak delete. bila dah tersampai kesalah alamat mula gabrah... huhuhu.

Selepas puas bercalling calling dan ada yang menjemput kami membawa kelokasi majlis..sampai juga kami akhirnya..walaupun terlewat hampir 1 jam.
Namun kami disambut mesra olih tuan rumah dan sanak saudara mereka yang telah sedia menanti akan kehadiran kami..
 Alhamdhulillah..dapat juga kami melaksanakan hajat Puan Amirah untuk bacaan berzanzi, marhaban, doa selamat dan berendoi dihari majlis kesyukuran & aqikan buat anaknda beliau Nik Raees Aydan & Puteri Edelyn Tasnim.

Semuga kedua2 anaknda Puan Amira dikurniakan kesihatan yang baik, menjadi insan yang soleh dan solehah.. yang taat kepada kedua ibu bapanya..dan sentiasa dalam rahmat Allah SWT..

























No comments:

Post a Comment

ada apa pertanyaan atau komen..disinilah tempatnya..