Monday, November 20, 2017

Marhaban di Bandar Manjalara


Assalamualaikum wbt..
Alhamdhulillah.. kita sudah hampir ke penghujung tahun. Semangkin banyak pula undangan majlis cukur jambul Yang kumpulan kami terima. Alhamdhulillah..setakat ini kami masih mampu menerima jemputan mengikut kesesuaian masa dan tempat setiap majlis..
Banyak acara majlis cukur jambol yang belum berupdate. Kena tunggu giliran mengikut kelapangan masa akak. Tak bestlah kalau update pilih-pilih majlis kan. Ada juga yang sudah terlupa tarikh dan tempat..kekadang sudah terdelete gambar dsb nya..

hari ini 18/11/17  kumpulan kami menunaikan hajat Datin Noor Hayati dari Bandar Manjalara kerana meraikan majlis aqiqah, cukur rambut dan berendoi buat cucunda beliau Wan Norain Sofia binti Wan Mohamad Zamir.

Alhamdhulillah..majlis berjalan lancar dan meriah..tambahan pula kumpulan tahfiz dari Ampang juga turut meraikan majlis dengan bacaan doa selamat..
Semuga cucunda Datin Noor Hayati sentiasa sihat dan di murahkan rezeki yang berkat serta menjadi anak yang solehah..amiin.















terima kasih Datin..kerana sudi mengundang kumpulan kami. semuga seluroh ahli keluarga Datin sentiasa dalam rahmat dan kasih sayang Allah swt..amiin..

No comments:

Post a Comment

ada apa pertanyaan atau komen..disinilah tempatnya..